W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: a) Przekazanie dokumentu poprzez wypenienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego; b) Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Domu Pomocy Społecznej do Sekretariatu na następujących nośnikach danych: - Pamięć masowa (pendrive lub dysk) USB - Płyta CD-RW/DVD-RW (Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru) Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu: 1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym. 2. Akceptowalne formaty dokumentów i załaczników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF. 3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. 4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone. |